SORTIDA A LA PISCINA

Avui els nens i nenes de cicle mitjà han gaudit d’una sortida molt refrescant a la piscina.

En primer lloc, els infants han participat en diferents jocs al camp de futbol. Després, han fet una parada per esmorzar i carregar energies. Finalment, i després de posar-se protector solar, han anat a banyar-se a la piscina.

Ha estat un gran matí!

Aquí us deixem algunes fotos.

Sortida piscina 2025

 

SCAPE ROOM

Per començar la Setmana Temàtica els infants de cicle mitjà i superior van fer un scape room relacionat amb els temes que treballaven. Van haver de superar diferents proves per tal d’aconseguir la seva missió:

Tercer: crear un beuratge que ajudarà a desfer els plàstics del mar.

Quart: crear un antídot pel virus kepler que està convertint als habitants d’un país llunyà en éssers sense emocions.

Cinquè i sisè: crear un material menys contaminant i més sostenible que substituirà l’acer que és l’element que s’ha de barrejar amb el formigó perquè aquest tingui duresa.

FOTOS SCAPE ROOM

DRACULA

Count Dracula lives in Transylvania.He is an odd character, very tall and with very
sharp teeth.He is a vampire. One day, Mina (a girl) arrives to the castle and…What’ll happen?

PHOTOS

VESPELLA 2n DIA DE COLÒNIES

Bona nit famílies!!!

Avui ha estat un dia molt divertit, hem gaudit dels exteriors d ela casa amb diferents activitats i hem compartit bons moments amb els nostres companys.

Aquí us deixem una mostra del que hem fet. Ens retrobem demà amb molts petons i abraçades.

FOTOS VESPELLA 2n DIA

COLÒNIES VESPELLES 1r DIA

Bona nit famílies!

Ja ha passat el primer dia de colònies. Quan hem arribat a la casa hem esmorzat i preparat els nostres llits. A la tarda hem anat a fer una excursió a l’ermita de Sant Roc. Per acabar el dia hem fet un joc de nit i ara ja estem tots/es al llit. Demà ens espera un dia ple d’emocions.

FOTOS COLÒNIES 1r DIA

Últim dia de colònies!

Famílies!!

Aviat tornarem a casa, però encara estem gaudint de les activitats de l’últim dia. Tenim moltes ganes de fer-vos petons i abraçades, i explicar-vos totes les nostres aventures!

Mentrestant, us compartim unes quantes fotos més dels últims moments viscuts.

Ens veiem d’aquí una estona…

FOTOS ÚLTIM DIA

Segon dia de Colònies a La Garbinada

Bona nit famílies!!

Avui hem tingut un dia molt divertit i ple d’emocions! No hem parat de fer activitats i gaudir de la natura que ens envolta.

Ara mateix estem acabant la disco i en breu anirem a dormir, ja que estem molt cansats!

Demà encara ens queden moltes coses a fer…

Us deixem unes fotos perquè veieu el que hem fet!

FOTOS SEGON DIA