LLUM, COLOR I OMBRA.

Al llarg d’aquest segon trimestre hem realitzat el projecte de la Llum i els colors. Hem dut a terme diferents propostes que ens han permès investigar, observar, crear, descobrir, experimentar i sobretot gaudir molt.
Hem experimentat amb el paper de cel·lofana , hem creat un vitrall… Llegeix més»

SORTIDA AL PARC DEL PATUFET

Per tal de fer alguna sortida per l’entorn de l’escola, en un parell d’ocasions, hem anat fins al Parc del Patufet i hem jugat i gaudit molt. Després a l’aula hem explicat el conte i l’hem representat amb activitats d’expressió corporal. “Com ens agrada anar… Llegeix més»