FEM PANELLETS!

Els infants d’Educació Infantil hem celebrat la Castanyada plegats!
Una de les nostres tradicions és fer panellets. Els infants hem gaudit molt elaborant-los.  Avui ens  els hem menjat a l’hora d’esmorzar.
Són moments molt dolços!!!
Us deixem un petit tastet…
FEM PANELLETS

MATÍ DE PISCINA!

Un matí molt divertit i refrescant  a la piscina municipal del Papiol.
Hem jugat, hem compartit molts moments i hem experimentat amb l’aigua.
N’hem gaudit moltíssim! L’ESTIU S’APROPA!
Us deixem un tastet!
FOTOS DE LA PISCINA
 

Els insectes

Aquest tercer trimestre, tenint en compte que els infants estaven molt motivats de veure tants insectes amb l’arribada de la primavera, hem fet un projecte d’ells.
Observàvem amb lupes els insectes del pati i els seus hotels d’insectes i també hem mirat molts llibres il·lustrats que… Llegeix més»