Quina de Nadal el diumenge 12 de desembre

El diumenge 12 de desembre es celebrarà la tradicional Quina de Nadal del Pallach que organitza l’AFA per recaptar diners per les colònies de l’alumnat de 6è de l’escola. Aquest any la festa tindrà un format nou, una quina-vermut a l’aire lliure al pati de l’escola per poder-se adaptar a la situació de pandèmia. A més, les taules estaran separades per nuclis de convivència i l’aforament estarà limitat a 200 persones.

La quina consistirà en 4 quines i una quina extra, que té com a premi especial un patinet elèctric valorat en 200 euros. Començarà a les 11h, amb obertura de portes a les 10:30.

Per fer-ne difusió, els nens i nenes de 6è han dissenyat tots aquests cartells:

Fins i tot l’Emma i l’Ariadna, la Samah i la Chloé s’han animat a crear vídeos!