Menjador

El menjador de la nostra escola està gestionat per l’empresa Serunion. Per temes relacionats amb el menjador cal trucar abans de les 10 del matí al telèfon 872 550 110. Podeu consultar el menu de cada dia a través de l’aplicació ColeChef.

En aquest document hi trobareu tota la informació de com renovar el menjador pel curs 2023-2024.

En aquest document hi trobareu la normativa de contractació del menjador amb els preus d’aquest curs.

En aquest document hi trobareu tota la informació del menjador per les famílies noves a l’escola.

En aquest document hi trobareu tota la informació sobre l’aplicació ColeChef de gestió del servei de menjador.

En aquest document hi trobareu els canvis que es van fer el 2021 en els menús per oferir una dieta més sana.

Aquí hi teniu els menús d’aquest mes.