Sortida a la Farinera

El passat 22 d’octubre els nens i nenes de P4 vam visitar la Farinera a Castelló d’Empúries. Ens va agradar molt fer-nos el nostre pa!… Llegeix més»

Premis de final de curs

L’última setmana de curs es va fer l’entrega de premis tant als alumnes que havien resolt correctament un mínim de 3 enigmes del 7ciències com als que havien aconseguit el mínim de signatures requerides en cadascun dels 3 trimestres.… Llegeix més»

FEM JOCS D’AIGUA!

El passat dimarts 19 de Juny els alumnes d’educació infantil vam fer jocs d’aigua al pati. Aprofitant el bon temps i la calor ens ho vam passar d’allò més bé fent bombolles, transportant aigua i remullant-nos.
Us deixem un recull de fotos perquè veieu que bé… Llegeix més»

Espectacle de final de curs de 5è

Els alumnes de 5è el dilluns 4 de juny han presentat un espectacle multimèdia per les seves famílies i amics, on han pogut gaudir de balls, màgia, tallers de cuina, anuncis divertits, playback, noticiari, entrevistes… Tots plegats hem gaudit d’una tarda ben animada i emotiva.… Llegeix més»

Rua de la Santa Creu