Noves estructures al pati

Com a part del Projecte de Transformació del Pati, els últims mesos s’han instal·lat noves estructures al pati de l’escola. Abans de Nadal vam estrenar dues taules i una àgora, i les últimes setmanes una cabana i un tipi. Moltes gràcies a l’AMPA de l’escola per aquests regals!… Llegeix més»

Visites a l’escola en hores concertades

virtual

Si teniu interès en visitar l’escola, només cal concertar una visita trucant al telèfon 972509653 o escrivint un correu electrònic a l’adreça b7004891@xtec.cat. Us ensenyarem els espais del centre, us explicarem el nostre Projecte Educatiu i podreu veure de primera mà com treballem.

Ens ha visitat en Jaume Cela

Els alumnes de tercer hem llegit el llibre de Jaume Cela titulat “Em dic Aran, i m’encanta escriure”.  El passat dia 10 d’abril vam gaudir  de la seva visita. Ens va explicar que a l’igual que l´Aran s’ho passa molt bé escrivint i explicant històries. Segons… Llegeix més»

La música que ens acompanya

Aquestes setmanes la música que ens acompanya a les entrades i sortides de l’escola és la cançó “Dream a little dream of me” cantada per Ella Fitzgerald i Louis Armstrong. … Llegeix més»

VAGA dijous 21 de febrer

Una part del claustre de mestres de l’escola ha decidit secundar la vaga convocada el dijous 21 de febrer. Aquí teniu la circular que hem fet arribar a les famílies.… Llegeix més»

Tallers de matemàtiques a Cicle Inicial

Els nens i nenes de 1r i 2n han començat a fer uns tallers setmanals de matemàtiques en els que, tots barrejats, fan activitats tan diverses com treballar conceptes matemàtics a través de jocs de taula, exercitar l’ús dels diners o jugar amb la geometria.

Sortida al Museu del Cinema de Girona

El dia 1 de febrer els alumnes de 5è vam anar al Museu del cinema de Girona amb l’objectiu de descobrir la màgia de la llum, el teatre d’ombres, el món de la fotografia i els secrets del cinema.
A part de la visita vam fer… Llegeix més»