Inscripció a la Rua de la Santa Creu

Ja s’ha obert la inscripció per participar a la Rua de la Santa Creu d’aquest any. Teniu temps fins el divendres 28 de febrer per portar aquesta butlleta.
Aquesta vegada anem ambientats en l’antic Egipte!… Llegeix més»

Dilluns i dimarts són festius!

Recordeu que d’acord amb el calendari escolar aprovat per aquest curs, el dilluns 24 i el dimarts 25 de febrer són dies festius i l’escola estarà tancada. Passeu un bon Carnaval!

Festa de Carnaval d’Educació Infantil

Divendres els nens i nenes de P3, P4 i P5 celebraran el Carnaval amb una festa oberta a les famílies. Podeu venir a l’escola a partir de les 15:30 i us assegurem que us ho passareu molt bé!

A 1r anem al teatre

Els nens i nenes de 1r vaa anar al teatre de La Cate a veure l’obra “L’aventura d’avorrir-se”, de la companyia de titelles “Estaquirot teatre”. Els va encantar!… Llegeix més»

Celebrem el dia de la PAU

El dijous 30 de gener vam celebrar el DENIP, el Dia Escolar de la Noviolència I la Pau. Vam fer tallers i vam acabar amb una xocolatada.

Taller Publicity – Museu de l’Empordà

Els alumnes de 6è hem visitat aquest mes de gener el Museu de l’Empordà per tal de dur a terme un taller molt interessant sobre la publicitat. El taller porta per títol “Publicity” i el treball consistia en crear una campanya publicitària a partir d’una obra… Llegeix més»

Apadrinament lector

El mes de desembre vam fer una nova sessió de l’apadrinament lector, una estona en que alumnes de diverses edats comparteixen activitats per fomentar la lectura.

Nadal a Primària

Els nens i nenes de 1r a 6è van fer diverses activitats per celebrar el final del 1r trimestre i l’arribada de les festes de Nadal.… Llegeix més»

Curset de Natació Escolar 3r

Del 28 d’octubre al 22 de novembre hem realitzat el curset de Natació Escolar. És una activitat que ofereix el Servei d’Esports de l’Ajuntament de Figueres a tots els alumnes de 3r de Primària, amb l’objectiu que tots els escolars d’aquesta edat, tinguin l’oportunitat d’aprendre… Llegeix més»