Sortida dels alumnes de 5è a Llançà

Els alumnes de 5è estem estudiant els animals invertebrats i, és per això, que aquest dimecres passat dia 7 de juny, vam fer una sortida a cala Canyelles a Cap Ras per veure en directe alguns invertebrats marins.
Vam tenir un dia esplèndid i vam poder recollir moltíssimes espècies diferents (crancs, estrelles de mar, ofiures, cogombres de mar, gambes…). Ara ja sabem classificar-les i coneixem millor les seves principals característiques.
Però no només vam treballar, també vam poder gaudir d’un bon dia de platja. Ens vam banyar i vam jugar plegats una bona estona.
Va ser una sortida genial!