Els alumnes de 6è visitem el Museu de la Tècnica

Els alumnes de 6è hem fet avui, dia 22 de febrer, una visita molt interessant al Museu de la Tècnica de Figueres.

Aprofitant que la setmana vinent a l’escola farem la nostra setmana cultural centrada en “L’ahir, l’avui i el demà de les coses”, hem volgut conèixer una mica els orígens d’alguns dels principals invents que s’han creat al llarg de la història.

Ens ha fascinat moltíssim tot el que l’Anna ens ha explicat sobre les màquines d’escriure: els seus orígens, la seva evolució i un munt d’anècdotes interessants que ens han motivat molt per seguir investigant sobre aquest gran invent que es va desenvolupar a partir de la “bola d’escriure” del reverend danès Rasmus Malling-Hansen.

Ha estat una sortida molt profitosa.

Moltes gràcies Anna!