Espectacle infantil el divendres 26

El divendres 26 de novembre a les 16:45 l’AFA organitza un espectacle infantil per les famílies de P3, P4 i P5. La Bel Contes ens acostarà a Nadal a partir de la història d’en Fumera.

Atenció: aforament limitat a 50 persones!

Donació de sang 26 i 27 de novembre

Els propers dies 26 i 27 de novembre la nostra escola tornarà a ser seu de la campanya de donació de sang. Estem molt orgullosos com a escola de poder-hi col·laborar i demanem a tothom que pugui que hi posi el seu granet de sorra.… Llegeix més»

Castanyada 2021

Aquí teniu un vídeo resum de les danses que vam balar per la Castanyada i algunes imatges de com vam menjar castanyes gràcies a l’AFA de l’escola.… Llegeix més»

Inici de curs 2021 – 2022

El curs començarà el 13 de setembre, i encara estarà marcat per la Covid, però amb algunes modificacions en les mesures preventives del curs passat. Aquí teniu diversos documents amb informacions importants.… Llegeix més»

Horari d’atenció de secretaria

L’horari d’atenció al públic de la secretaria de l’escola és de 8:45 a 10h de dilluns a divendres.

A partir del mes d’octubre també estarà oberta els dimarts de 15:30 a 17h.

Les cançons que agraden a 2n B

Una de les activitats que s’ha fet aquest curs a la classe de música de 2n ha estat la recomanació de cançons. Cada setmana algun dels alumnes ha fet la presentació oral d’una cançó que li agrada, explicant el títol de la cançó, qui l’ha creat, com l’ha conegut i perquè li agrada. Aquí teniu una llista de reproducció amb totes les cançons presentades!… Llegeix més»

A 2n ens recomanem llibres

Durant tot el curs, els nens i nenes de 2n s’han estat recomanant llibres. Porten llibres de casa o de la biblioteca que els hi han agradat i els presenten als seus companys.… Llegeix més»