Formació de familiars i d’alumnat de 6è en EVIDÈNCIES CIENTÍFIQUES D’IMPACTE SOCIAL

La setmana passada les famílies de l’escola i l’alumnat de 6è van tenir el privilegi de rebre una formació per part de l’Elisabeth i l’Adriana, membres del CREA, sobre la importància de les evidències científiques en educació per a poder fer front a totes les ocurrències, inputs i prejudicis que rebem constantment a la societat on vivim.

Gràcies a la formació van poder conèixer la plataforma ADHYAYANA:  https://socialimpactscience.org/education/

Es tracta d’una plataforma online que serveix per a contrastar informació i poder detectar si es d’una evidència científica o si es tracta d’una ocurrència sense cap investigació darrera.