Taller de Radio Feu un comentari / Per Escola Mare de Déu de Montserrat / 2 de febrer de 2024 / Portada Primària A l’escola estem fent un taller de radio en el qual participen alguns alumnes de 5è i 6è. Les primera activitat ha consistit en una xerrada sobre Palestina. https://agora.xtec.cat/ceipmontserrat/wp-content/uploads/usu1716/2024/02/PALESTINA.mp3