Grups Interactius

A l’escola realitzem grups interactius de P3 a 6è. Realitzem GI de llengua catalana, matemàtiques i anglès.

Els grups interactius són una forma d’organització de l’aula amb la participació de voluntariat que genera millors resultats i millor convivència ja que es potencien interaccions de qualitat amb perfils de persones molt diversos tot generant solidaritat a través de l’aprenentatge instrumental.

L’alumnat treballa en 4 grups heterogenis. A cada grup hi ha una persona adulta que dinamitza l’alumnat tot assegurant que interaccionen i s’ajudin entre ells/es per assolir l’objectiu de l’activitat. Cada 20 minuts l’alumnat canvia d’activitat, per tant en sessions de 90 minuts (una hora i mitja) es realitzen 4 activitats diferents.

Quan més interaccions a l’aula, millor aprenentatge i millor convivència!