Colònies a Jou Nature

L’alumnat de 2n i 4t de primària va anar els dies 27, 28 i 29 d’abril de colònies a Jou Nature (Guardiola de Berguedà). El paisatge era molt bonic, vam estar envoltats/des de muntanyes i grans espais verds. La casa també va agradar molt, era una casa verda, tenia cura de la natura, del reciclatge i els aliments que van menjar eren de km0.

Les activitats van ser molt divertides! Els i les alumnes van fer tir amb arc, una ruta d’orientació, una activitat de supervivència, entre d’altres… Van aprendre moltes coses i s’ho van passar d’allò més bé!

A continuació us mostrem unes fotografies!