CELEBRACIÓ DEL DENIP A CICLE INICIAL

El passat divendres, dia 29 de gener, les tres classes de cicle inicial vam celebrar la DIADA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU a l’escola. Vam cantar les cançons “Vull sentir-me estimat”, que forma part de la cantata: et regalaré totes les estrelles del cel, i “Gotta Be Patient”, del grup Stay Homas. A continuació, vam compartir un moment per expressar missatges de Pau i, finalment, vam acabar unint tots els nostres cors des de la distància.

Va ser un acte molt emotiu on vam poder retrobar-nos amb la resta de companys i companyes dels altres grups. Si cliqueu aquí podreu veure el vídeo de la celebració del DENIP.