Sharing to learn

L’objectiu principal és el d’afavorir l’intercanvi entre alumnat de l’Institut de Sant Just, de l’American School i de l’escola Montseny. Els alumnes de secundària donen suport en la millora de l’expressió oral en llengua anglesa, per tal de facilitar l’accés a entorns plurilingües i pluriculturals a l’alumnat participant.

A més, altres objectius vinculats al projecte són:
– Millorar la competència oral comunicativa de l’alumnat.
– Promoure els entorns d’aprenentatge lingüístic no matern a partir de les interaccions
personals entre poblacions escolars de l’entorn.
– Implementar metodologies d’aprenentatge-servei que permetin apropar l’alumnat de
secundària a valors propis de la vida en societat.
– Afavorir actituds de compromís i respecte que ajudin a construir un entorn més humà.
– Possibilitar el treball i l’intercanvi de centres i docents de primària i secundària.
– Afavorir al voltant d’aquesta activitat mecanismes de progrés i participació entre els
implicats del projecte: alumnes, docents, centres, famílies.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *