L’ESCOLA MONTSENY ES PREPARA PER A CELEBRAR LA DIADA DEL 5 DE JUNY: Dia Mundial del Medi Ambient

Com sabeu, i com a Escola Verda que som, cada curs escollim un tema per tractar a totes les classes sobre el Medi Ambient. Aquest curs hem pensat aprofitar els moments tan especials que vivim per reflexionar sobre com i perquè ha millorat el planeta coincidint amb la situació d’emergència de  la covid-19 i per fer propostes per seguir millorant el nostre medi ambient.

Però tot això us ho explicaran millor les titelles verdes de la nostra escola: LA CAPITANA MADUIXA I EL SENYOR POMA !!!
Mireu el CONTE que us ha gravat la Comissió Verda de l’escola…

D’altra banda, la nostra escola s’ha sumat a la campanya impulsada pel Camp d’Aprenentatge Pau  Casals i recolzada pel Departament d’Educació:  DONA LA NOTA, encara hi som a temps.

L’objectiu és: prendre consciència sobre el moment que vivim d’emergència climàtica i ambiental, i participar de forma activa en la millora de l’entorn més proper. Com a cloenda al projecte, hi ha la proposta que, el 5 de juny de 2020 a les 11h del matí, coincidint amb la celebració del Dia Mundial del Medi Ambient,  tots els centres de Catalunya puguin cantar la cançó “No ens desdibuixeu”. Un tema creat pel Petit Taller de Cançons, del  Camp d’Aprenentatge Pau Casals (El Vendrell). Aquí la teniu per aprendre-la i gaudir-ne en família.