Engeguem la nova web

Benvolgudes  famílies,

Us presentem la nova web de l’escola que posem en marxa en aquests moments encara que no la tenim del tot acabada. Hi podreu trobar diferents informacions sobre l’escola així com un espai dedicat a cada classe on s’anirien penjant coses.

Us animem a visitar-la.

Hem rebut algunes imatges dels Arcs de Sant Martí que heu fet!

Han quedat molt bonics!

Imaginem que totes i tots des de casa estem lidiant amb una situació estranya que no havíem viscut mai abans. Són temps de por, de frustració, de queixa i d’incertesa, però és precisament ara, en les dificultats, quan podem demostrar als nostres fills i filles del que som capaços com a persona, com a família i com a societat.

JUNTS, PODREM SUPERAR-HO … i TOT AIXÒ PASSARÀ !!

Un súper petó, de tot cor !

Equip Montseny