CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA CONFINADA

La setzena edició del Certamen de lectura en veu alta a la qual ens havíem inscrit com a escola es va  cancel·lar per causa del COVID-19. Però hem participat al nou format del Certament en confinament,  #acasallegimenveualta i hem enviat 10 vídeos seleccionats del nostre alumnat llegint en veu alta, cinc per cada categoria. S’han penjat en un  canal de Youtube  i els teniu també aquí a la nostra web, enllaçats al nom de cada alumne/a.

Grumets vermells:

Grumets verds:

Gaudiu d’aquestes mostres de lectura en veu alta i MOLTES FELICITATS A TOTES I A TOTS ELS PARTICIPANTS !!

1 comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *