CELEBRACIÓ DEL DENIP A CICLE SUPERIOR

L’alumnat de cicle superior va celebrar la DIADA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU cantant les cançons: “Més lluny de l’arc de Sant Martí” (adaptació al català de Somewhere over the Rainbow) i  “Gotta Be Patient” (del grup Stay Homas). La música va ser interpretada en directe a la guitarra per un dels alumnes de sisè i un company percussionista.  En acabar, totes i tots van compartir unes reflexions sobre el significat d’aquesta diada. En conjunt, va resultar un acte molt entranyable que va recuperar el sentiment d’unió dels diferents grups.

Si cliqueu a la fotografia podreu veure el vídeo de la celebració del DENIP.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *