CARNAVAL 2021

Divendres passat, 12 de febrer, vam celebrar la festa del Carnaval a la nostra escola. Coincidint amb el Projecte Interdisciplinari que estem treballant, l’escola es va omplir amb els colors de la Mediterrrània que ens van encomanar molta alegria i il·lusió. Des de la vistositat dels peixets i animals marins, passant pels oficis relacionats amb el mar, la colla de pirates, els turistes, els socorristes i el fantàstic Xiringuito de platja ( “Montseny 5 estrelles” ) … totes les disfresses van resultar especials i molt boniques. Volem felicitar a totes les famílies per l’esforç dut a terme en la realització d’aquest vestuari. Aqui us deixem l’enllaç del lipdub que vam fer entre totes i tots. Esperem que us agradi !

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *