5 de juny: DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT

La nostra escola Montseny pertany a la Xarxa d’Escoles Verdes de Catalunya i en la nostra tasca per impulsar els valors de l’educació per a la sostenibilitat sempre realitzem una campanya especial de sensibilització lligada al 5 de juny, DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT. Enguany el tema triat, relacionat amb l’objectiu 15 dels ODS, ha estat “Salvem les papallones!”.

Des dels més petits i petites fins al més grans han volgut conèixer com són i com viuen aquest bonics insectes que sobresurten per la transcendència del seu paper pol·linitzador. Han pogut conèixer que és una espècie afectada per la pèrdua de biodiversitat i que salvar les papallones és, doncs, una causa noble i un objectiu al qual tots i totes hi som convidats i convidades.

A continuació, us mostrem un primer vídeo de la celebració amb els nens i nenes d’Infantil i de Cicle Inicial, i un segon vídeo de la celebració amb l’alumnat Cicle Mitjà i Superior.

Aquí teniu l’enllaç per veure unes fotos de la celebració: Infantil i Cicle Inicial i Cicle Mitjà i Superior, i també us ensenyem unes fotos de la decoració de l’escola: Escola

D’altra banda, el Nil de Cicle Mitjà B es va inventar la melodia de la cançó de la papallona, sobre el poema de Miquel Desclot, i tots els alumnes de Cicle Mitjà la vam cantar.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *