Aquest curs l’escola ha començat a participar en el programa  GEP, aquest projecte té diferents objectius:

GEP

  • Millorar els resultats de les competències bàsiques.
  • Millorar la capacitat de comunicar-se en llengua estrangera.
  • Millorar aspectes transversals, tals com l’autonomia, cooperació entre d’altres.
  • Millorar el treball en equip, la creativitat d’elaboració de projectes…
  • Millorar la competència amb llengua estrangera.

ENGLISH WEEK

Gràcies al programa GEP, durant la setmana del 12 al 15 de setembre, durem a terme la
SETMANA DE L’ANGLÈS

Serà una setmana d’immersió a l’anglès de sis hores diàries, dins de l’horari lectiu, pels alumnes de 1r a 6è de primària.

Totes les activitats es faran en anglès.

L’objectiu és que els nens i les nenes s’apropin a la llengua mitjançant activitats, tallers, jocs, sortides, treballs manuals, etc. i adquireixin fluïdesa per comunicar-se en anglès, cadascú des del seu nivell.