A P-5 treballem les matemàtiques amb les tauletes i ens agrada moooolt!!!

Llegeix més»

La Classe de P-5 hem anat a l`hort i hem plantat pèsols

El alumnes de P5 donen la benvinguda a la tardor amb música!!!

4t amb els diables!

Avui els alumnes de quart hem realitzat el taller dels diables. Hem de dir que al principi ens ha fet respecte, però després volíem repetir. Hem gaudit moltíssim!!!