Dilluns – Carnestoltes
08/02/21Avui dilluns ha sigut el primer dia!!!
Avui dilluns ha sigut el primer dia!!!
El passat divendres va ser el dia de la Pau. Des de l’AMPA ens fan arribar aquest vídeo. Us animem a mirar-lo!
Hola famílies!
Quan vam tornar de les vacances de Nadal vam veure que els Reis Mags ens havien deixat una sorpresa a la classe! Ens van portar una caseta de nines!
Aprofitant aquest regal, els i les alumnes de P5, aquesta setmana hem treballat els jocs i… Llegeix més»
Aquesta setmana hem iniciat les classes i, per tant, els experiments setmanals. Mireu que espectacular és aquesta làmpada de lava!