Pla Energy 3r i 4r
29/03/16El dimarts, els alumnes de cicle mitjà, vam realitzar el taller “Pla Energy”. Vam estar parlant durant una estona de les diferents fonts d’energia, del consum que en fem i ho vam posar en pràctica. Aquí teniu un recull de fotos!


