Pla Energy 3r i 4r

El dimarts, els alumnes de cicle mitjà, vam realitzar el taller “Pla Energy”. Vam estar parlant durant una estona de les diferents fonts d’energia, del consum que en fem i ho vam posar en pràctica. Aquí teniu un recull de fotos!

M’encanta llegir! P5

Els nens i les nenes de P5 hem gaudit moltíssim mirant els llibres de la Bibliomaleta Especial.  Quins llibres més al.lucinants!!!

Anem al teatre Fortuny!

Ahir els alumnes de 4t vam anar al Teatre Fortuny. Ens ho vam passar molt bé i gràcies a la Dolors vam poder descobrir el què hi ha darrere de l’escenari! Recomanem que hi aneu un dia ja que us agradarà molt i veureu… Llegeix més»