Som Fortes i Valentes

El passat mes de novembre els alumnes de cicle superior vam participar al concurs Som Fortes i Valentes impulsat per l’Institut Català de les Dones. Un dels contes que vam enviar, El Somni de la Paula, escrit i il·lustrat per alumnes de l’aula de CS, va resultar guanyador.

El premi ha estat la seva publicació en el llibre Som Fortes i Valentes juntament amb altres relats d’altres escoles de les Terres de l’Ebre, que tenen en comú que els protagonistes són dones o nenes que tenen la finalitat d’aprofundir en el treball dels valors en igualtat, respecte i convivència.

A més a més, van sortir al diari: