Celebrem el Nadal

Durant aquestes últimes setmanes hem fet diferents activitats nadalenques.

El dia 15 de desembre vam fer el Festival de Nadal, tot i la pandèmia, hem pogut compartir: poemes, cançons i gags nadalencs amb els nostres companys i companyes de l’escola.

El dia 21 de desembre durant el matí vam fer Cagar el Tronc de Nadal, que ens va obsequiar amb regals per a la classe i un ou de xocolata per cadascú:

Aquest dia, també ens va visitar el Pare Noel i ens va portar moltes sorpreses, amb l’ajuda de l’AMPA i de l’Escola:

BONES FESTES A TOTHOM!

1. Ana Belen

Que xulo el festival encara que sigui amb l’ordinador l’hem pogut disfrutar, gràcies als mestres, heu decorat un escenari de Nadal molt original, l’any que ve esperem estar-hi presents, Bon Nadal a tots