Castanyada 2019

Un any més l’Escola Roc Llop i Convalia ha celebrat la festa de la Castanyada i, com cada any, l’AMPA va col·laborar amb la tradicional celebració, oberta a totes les famílies de l’escola.

Prèviament, el dimecres dia 30 d’octubre l’AMPA va organitzar l’activitat ‘Contes que fan bullir el calder de la iaia Maria’, a càrrec de la conta-contes Eva González.

El dia de la Castanyada, els nens i nenes van gaudir de la visita de la Castanyera, mentre que les famílies vam gaudir de les actuacions, que van oferir els alumnes al pati de l’escola. Al finalitzar les actuacions, la Castanyera va repartir paperines amb castanyes, i les famílies van poder degustar els panellets elaborats pels nens i nenes de l’escola, acompanyats amb beguda i cafè.