24 d’octubre de 2019, Dia Internacional de les Biblioteques

Ja fa quatre cursos que es va inaugurar la biblioteca de la nostra escola, i gràcies a aquest dia li donem la importància que es mereix.

De les 15h a les 15:30h vam obrir les portes a tots els pares, mares, avis/es, tiets, etc. i vam gaudir de l’exposició de llibres que tenim pel passadís de l’escola sobre diferents temàtiques:

• Àlbums il·lustrats
  • Natura
  • Esports
  • Contes del món
  • Llibres variats

Durant aquesta mitja horeta les famílies van col·laborar amb la BIBLIODONACIÓ.

A partir de les 15:30h

Vam fer un conta contes per als alumnes de P3 fins a 2n amb el Kamishibai amb el conte: “El gat sol

I els alumnes de 3r fins a 6è van gaudir de la presentació del llibre “Quina canya! joguinetes”, amb el Biel Pubill.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *