Jornada “Dissenya la teva mascota” CodeWeek 2021

L’alumnat de 4t de la nostra escola, el dia 19 d’octubre va participar a la jornada “Dissenya la teva mascota” CodeWeek 2021.

Una jornada lúdica de programació organitzada pel Departament d’Educació, emmarcada dins de la  Codeweek; iniciativa promocionada per la UE que té com objectiu apropar la programació i el pensament computacional als i les estudiants.

Durant tot el matí han anat realitzant connexions en directe, per tal de donar indicacions per resoldre els diferents reptes, i també, per donar visibilitat i protagonisme a l’alumnat participant de la jornada.

https://youtu.be/WH3dcF6kg60 A partir del minut 1:27:30 podeu veure la connexió en directe amb la nostra escola:) Moltíssimes felicitats a les dues classes que han treballat de valent per tal de resoldre el repte!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *