Caminem! Una manera de moure’t saludable, sostenible i segura

L’escola Migdia el curs passat va estar seleccionada per participar en un pla pilot innovador en el nostre territori. Aquest pla pretén esdevenir un projecte referent i reproduïble a la resta del territori català. Formem part d’aquesta iniciativa de cooperació perquè  som un centre sensibilitzat per la mobilitat escolar sostenible.

Enguany hem realitzat el taller:  “Caminem! una manera de moure’t saludable, sostenible i segura” amb l’alumnat de 4t. (Taller del programa de Recursos Educatius, gestionat pel servei municipal La Caseta-Serveis Educatius de l’Ajuntament de Girona).

Hem reflexionat sobre la importància de desplaçar-nos a peu; els beneficis en la salut i mediambientals que ens aporta; la responsabilitat de cadascun/a de nosaltres en la cura del medi ambient; el foment de la mobilitat autònoma i sostenible, les actituds cíviques, segures i responsables quan ens movem.

Un cop hem acabat la xerrada i posterior reflexió, hem sortit amb l’educadora i les nostres mestres al voltant de l’escola per posar en pràctica allò que hem treballat a l’aula.