LA MARATÓ DE TV3

Com cada any l’Escola Migdia hem volgut participar a La Marató de TV3 fent una escenificació amb tota l’escola.

“TRENQUEM MURS per la salut mental!”

Cada grup classe representava un mur. Seguint el so d’un timbal, els hem anat tombant fins arribar al darrer mur que hem aconseguit trencar-lo!

Paral·lament també vam participar a la campanya solidària de la Fundació MGC: ‘1 origami 1 euro’  que cada any intercanvia grues de paper (tsurus) per euros destinats a La Marató de TV3. Entre tota l’escola i gràcies a la col·laboració de les famílies vam aconseguir 500 grues!!!

A la tarda l’AMPA de l’escola també hi va col·laborar organitzant una xocolatada solidària i diferents activitats. Moltes gràcies a tothom que hi va participar!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *