TALLERS D´HORT I JARDÍ

CASALET DE TARDES
TALLERS D´HORT I JARDÍ
Curs 2020-21

Els nens i nenes del CASALET DE TARDES, organitzat per l´AFA a l´Escola Mestre Gibert i Camins, entre moltes altres activitats han fet TALLER D´HORT I JARDÍ, aprofitant els espais i recursos dels patis de l´escola.
Han participat tots els infants amb els seus respectius grups bombolla des de P3 a 6è.
L´activitat té com a objectius:

• Apropar-nos a la natura i al medi ambient.
  • Conèixer per seu nom i característiques les diferents plantes de jardí i hort.
  • Aprendre a tenir-ne cura i estimar-les i respectar-les com a essers vius, tant a l´escola com a qualsevol altre entorn natural on vagin.
  • Motivar als nens i nenes a plantar plantes a les finestres i balcons de casa.
  • Conscienciar-nos dels beneficis emocionals que te tenir natura a prop. Treballar la sensibilitat.
  • Aprendre a plantar, com es reprodueixen, saber-les classificar….
  • Observar les plantes des que es planta la llavor o el planter, com creixen, com donen flors, com de la flor en ve el fruit…
  • Donar bellesa i frescor als espais de l´escola.

Tots els participants han estat molt receptius, els ha agradat molt l´activitat i han mostrat molt d’interès i actitud positiva.
S´han assolit els objectius i han compartit entre tots i totes les experiències.

Podeu veure més imatges en aquest link.