SANT JORDI 2022

A l’escola aquests dies hem celebrat Sant Jordi, ja fa temps que anàvem treballant els contes i les poesies pels Jocs Florals i també teníem una decoració xulíssima.

El divendres 22:

• Els/les alumnes de 6è van muntar paradetes al vestíbul de l’escola on van vendre: roses naturals, roses de caramel, llibres i manualitats.
  • A la tarda, després de 3 anys, vam gaudir amb les danses que els/les alumnes de P3 fins a 3r van preparar amb molta il·lusió i, de cloenda, tota l’escola, vam ballar dues vegades la sardana  “Marieta Cistellera”.

El dilluns 25:

• Vam celebrar els Jocs Florals, des de P3 fins a 6è, tots junts.

Si voleu veure més imatges i vídeos de Sant Jordi podeu prémer AQUÍ