PROJECTE “VETERINARIS/ES” – 4tB

Els alumnes de 4t B, aquest 1r trimestre, hem realitzat el projecte “Veterinaris i veterinàries” donat que aquest era el nom triat per la nostra classe.

Hem investigat, hem aportat informacions, hem treballat en grup cooperatiu i hem après moltes coses sobre aquesta apassionant professió.

Vam realitzar uns power points per grup i desprès vam fer una exposició a classe.

Com a cloenda del tema, un dia va venir a donar-nos una xerrada una veterinària d’una clínica propera a l’escola. Va ser molt interessant !!!

Cliqueu a la imatge per veure fotos de com vam treballar: