P3 TRIEM ELS NOSTRES PROJECTES

Aquestes dues darreres setmanes hem estat escoltant les propostes que, bona part dels nens i nenes, han aportat amb la col·laboració de les seves famílies. El ventall tan ampli de temes ha comportat que, per escollir, els hàgim agrupat en diferents sessions de votacions i en el transcurs de diferents dies, tot fent-ne un recordatori de cadascun. Hem organitzat diverses rondes i, finalment, cada classe ha escollit el seu tema. A continuació, clicant els enllaços,  podeu veure les fotos del procés en cada grup.

LES FORMIGUES VOTEM LA GRANJA

LES MARIETES VOTEM ELS DINOSAURES