L’oncle Buscall i el Tió – P5

Fa unes setmanes van aparèixer uns ulls als arbres de l’escola, sabeu de qui eren?

Els flamencs/es, micos i mones i els volcans , ho sabíem molt bé perquè a la classe havíem explicat el conte de l’oncle Buscall. Eren els ulls d’ uns nous Tions i havíem de trucar a l’oncle Buscall, que té per feina fer créixer nous tions, perquè se’ls portés. Al cap d’uns dies va aparèixer a l’escola el nostre Tió. L’hem cuidat, l’hem donat de menjar …i un cop ha crescut l’hem fet cagar!

Gràcies Tió per aquestes joguines tan maques per les nostres classes, segur que en gaudirem molt!

Aquí podeu veure les fotos:

Flamencs i Flamenques

Micos i Mones