INTERNET SEGURA

Els i les alumnes de Cicle Superior ( 5è i 6è) hem assistit a unes xerrades sobre INTERNET SEGURA.

Aquestes xerrades portades a terme per mossos d’esquadra estan destinades a informar als nens i nenes de l’ús adient d’internet.

Ens han explicat els avantatges i també els perills de l’ús inadequat d’internet, per tal de fer-nos  conscients de les implicacions i dels riscos de tenir perfils a les diferents xarxes socials.

Hem après que :

• No està permès  obrir un compte si els o les  alumnes no tenen l’edat mínima requerida per la xarxa.
  • Les adreces de correu electrònic de l’escola no es poden  utilitzar en  xarxes socials.
  • No està permès suplantar identitats que no són les nostres.
  • Hem d’evitar el contacte per internet amb desconeguts.
  • Si trobem pàgines amb imatges inadequades , avisarem als pares/mares o denunciarem en comisaria.
  • El control parental és superimportant.

Ha estat una xerrada molt interessant destinada fonamentalment a:

• Evitar riscos.
  • Prevenir ser víctimes de delictes i assetjaments.
  • Detectar perills potencials.
  • No cometre   delictes per desconeixement.

GENIAL la tasca dels mossos d’esquadra !!!

Clicant a la foto teniu unes imatges de la xerrada a 5è i 6è :