GSO

Entre els mesos de setembre i novembre l’alumnat de 4t participarà en un projecte internacional, Global Science Opera (GSO), que en la seva edició 2020 compta amb la participació de més de 20 països de tot el món (Japó, Canadà, USA, Austràlia, Brasil, Gambia, Noruega, Grècia, Chile…). Els grups de 4t de la nostra seran els representants d’Espanya aquest any.

L’objectiu del projecte és donar a conèixer la Ciència de la mà de les Arts Escèniques. El tema d’aquest any és l’Energia i la Sostenibilitat.

Alhora que l’alumnat de 4t desenvolupa el projecte sobre energia  des de l’àrea de medi, es crearà una performance on combinarem continguts científics i artístics (dansa i cant).   Tot el treball es durà a terme en llengua anglesa i ho farem globalment, mitjançant les diferents àrees del currículum: música, medi, anglès, educació física ….

Us enllacem la pàgina web de GSO per si voleu saber-ne més sobre la fundació.

Global Science Opera