ENTRADA RELAXADA FORMIGUES I MARIETES – P3

Ens agrada començar el nostre dia a l’escola d’una manera calmada i amable. Per això, quan hem deixat les agendes a les seves caixes i les jaquetes al penjador, sabem que podem triar entre les diferents propostes que hi ha preparades a la classe. Això afavoreix la relació entre nosaltres perquè sorgeixen converses espontànies mentre compartim les diverses activitats. Les mestres ens escolten i acompanyen mentre nosaltres expressem vivències i ens relacionem en un ambient distès. En acabat, recollim, fem una rotllana i comencem amb un “bon dia”.

Formigues

Marietes