DIA DE LA PAU

A l’escola hem participat en la celebració del dia internacional de la pau amb escoles d’altres països. En el següent enllaç podeu veure el vídeo final.

School Day of Non-violence and Peace

Rigoberta Menchu, premi Nobel de la pau el 1992, va dir:

“La pau no és només l’absència de guerres; mentre hi hagi pobresa, racisme, discriminació i exclusió difícilment podrem tenir un món en pau.”

Nosaltres creiem que no hi ha prou amb parlar de pau, i com va dir Nelson Mandela, premi Nobel de la pau  el 1993:

“… s’ha de treballar per aconseguir-la i que  l’educació és una de les eines més importants per canviar el món.”