DE CABÀS A CABÀS – 3r

El passat dimarts 28 de gener, els alumnes de cicle mitjà vam rebre a l’escola la visita d’un monitor de l’AMB, per fer el taller educatiu “De cabàs a cabàs”. Al llarg de tot el dia, els 4 grups vam fer l’activitat durant 1 hora.

“De cabàs a cabàs” és una dinàmica semblant al joc de l’oca, però amb preguntes específiques sobre el consum responsable. El taulell i el dau són gegants de manera que vam seure al seu voltant, dividits en 4 grups. Hi havia preguntes en que havíem de fer alguna dinàmica, com ballar, fer mímica… Però el més important és que a través del joc apreníem i treballàvem conceptes com els dels residus, el reciclatge, no malgastar l’aigua, reutilitzar el que tenim, entre d’altres aspectes.

Donem les gràcies a l’AMB per compartir amb nosaltres aquest taller.