CLOENDA

FAMÍLIA, PROFES, MONITORS, COMPANYS …

MIL GRÀCIES PER OBRIR-NOS EL VOSTRE

mandala-corazon-mandalas-pintado-por-sofikitty-9795017

Els alumnes de 1r han fet una petita representació del que ha sigut el vostre pas per l’escola. Des del començament fins el dia avui.

Aquesta etapa ha sigut un camí on hem anat creixent. Hem tingut l’oportunitat d’anar coneixent-nos i, després dels anys, establir aquestes fantàstiques relacions de companys i companyes, d’amigues i amics. De tot el viscut, és molt important quedar-nos amb les coses més boniques viscudes i l’ALEGRIA d’haver compartit tots aquests moments junts.

Ha arribat l’últim dia d’escola. Pels companys de 6è, l´últim dia en el Mestre Gibert. Ha sigut un matí fantàstic, ple d’emocions, ple de desitjos, compartint aquests moments que, segurament, quedaran per sempre en el record. De part de tots nosaltres us desitgem un molt BON VIATGE.

I per tothom, que passeu un fantàstic i inoblidable estiu.