CASTANYADA I HALLOWEEN

El passat dijous 31 d’octubre vam celebrar la festa de la Castanyada i Halloween a l’escola. Al matí vàrem fer panellets i petits i grans varen treballar junts per tenir-los llestos a la tarda.
Després del pati, varem gaudir de les danses en anglès dels alumnes de primària i es va celebrar l’entrega de premis de les decoracions d’aquestes festes, exposades al vestíbul.
A la tarda les famílies voluntàries varen portar els panellets cuits i ens els vàrem berenar, juntament amb les castanyes i els moniatos.
Tots satisfets, vàrem concloure el dia amb la rumba de les castanyes.