APADRINAMENT LECTOR

Aquest curs els nens i nenes de 6è som els grans de l’escola i, com a tals, fem una activitat que ens encanta: som padrins de lectura dels nens i nenes de P5! Aquest apadrinament consisteix en passar estones amb el nostre fillol o fillola i fer que gaudeixi del procés lector, tot millorant la seva lectura i comprensió de contes.

Hem signat un contracte de col·laboració en un acte que hem celebrat a la biblioteca tots plegats. Allà hem conegut els nostres fillols i ens hem fet una foto pel record. Ha sigut un moment que recordarem sempre amb molta il·lusió.

Ara seran molts els moments que ens uniran i, al marge de la lectura, estarem establint un vincle amb ells que ens farà sentir especials. Moltes vegades ens veiem pels passadissos, ens creuem en algun lloc de l’escola i amb un somriure ens diem moltes coses.

Com ens agrada ser padrins de lectura!

Trobada 6è B i P5 B

Trobada 6è A i P5 A