Projecte dels oficis

Des de l’àrea de coneixement del medi els alumnes de sisè de primària, també vam treballat els antics i els nous oficis. Per dur a terme aquest projecte ens vam dividir en petits grups cooperatius. Cada grup vam escollir un antic i un nou ofici i vam fer una recerca d’informació. Després, vam crear murals molt creatius utilitzant diferents tècniques i materials.

Per acabar, vam exposar a la resta de grups la nostra recerca, realment va ser molt enriquidor, ja que vam conèixer oficis que no sabíem de la seva existència…

A continuació, us adjuntem unes fotografies on es veu reflectit el procés i el resultat del nostre projecte, esperem que us agradi!