6è va al Liceu!

Els de 6è vam gaudir el passat dijous al Liceu d’un divertit espectacle, “Allegro Vivace”, un viatge màgic pel món de l’òpera, on vam poder escoltar fragments de Monteverdi, Purcell, Mozart, Rossini, Donizetti, Berlioz, Verdi, Bizet i Puccini.

L’argument anava dirigit a captar l’interès del públic en torn aquest tipus de música, per mitjà d’una obra teatral musicada. Una noia s’aventura a entrar dins d’un teatre abandonat amb l’afany de trobar un local on poder celebrar una gran festa. Allà, de sobte, hi troba en Vivace, un personatge màgic que encarna l’esperit de l’òpera. Ella, molt afeccionada a les noves tendències musicals, i ell, erudit del món operístic, inicien un viatge de descoberta i aprenentatge mutu en què la passió per la música esdevé l’element comú.

A part d’escoltar diferents fragments, vam aprendre que les veus es classifiquen en dos grans grups: femenines i masculines. I que segons la seva tessitura, les veus femenines es divideixen en soprano, mezzo -soprano i contralt, i les masculines en tenor, baríton i baix.

També vam tenir l’oportunitat de presenciar un dels lloc emotius de Barcelona.

Imatge relacionada