Projecte escola verda: Cuidem l’hort de l’escola

Aquest curs 2018-2019 , seguint el Projecte d’escola verda, els infants de l’aula SIEI i d’Educació Infantil ens hem ocupat de crear espais verds i sostenibles en diferents racons de l’escola. Hem reprès l’activitat de l’hort que ja vam iniciar anys enrrere i que hem volgut recuperar amb l’objectiu de oferir l’oportunitat d’aprendre i tenir cura d’altres éssers vius.

Els alumnes de P4 i P5 s’han encarregat de plantar les verdures i hortalisses d’hivern i primavera. Els alumnes de l’aula Youtubers s’han encarregat de cuidar-lo durant tot l’any i veure com han evolucionat. Els resultats han estat extraordinaris!

Els infants de P3, s’han encarregat de guarnir la biblioteca

i el pati d’infantil, de flors i plantes. Ens han quedat dos espais preciosos!

Us deixem un recull d’aquesta experiència tan enriquidora.