Setmana Cultural al Cicle Inicial

Al cicle inicial hem realitzat uns divertits tallers seguint el criteri de la XESCO. Som una escola verda i això els nens i nenes d’aquesta escola ho tenen clar. Durant la setmana Cultural hem realitzat tallers amb materials reutilitzats, tals com oueres de cartró, ampolles de plàstic i rotllos de paper higiènic.

EL TALLER DELS PEIXOS:

A aquest taller hem pintat les ampolles de plàstic, hem creat unes aletes molt divertides i, per acabar, hem realitzat un peix amb un plat de cartró.

EL TALLER DELS ANIMALS MARINS:

Els animals marins que hem creat a partir d’oueres i rotllos de paper higiènic han estat diversos. Hem elaborat taurons, tortugues,crancs i balenes.

EL TALLER DE LES MEDUSES I LES ESTRELLES DE MAR:

A partir de diferents ampolles ens han sortit unes meduses molt acolorides amb paper de seda i unes estrelles de mar vistoses i elegants amb una mica de pintura.

Si voleu saber com ho hem fet, feu clic aquí per veure les fotos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *