Setmana Bio per l’alimentació ecològica

L’Albert Bou, el nostre pagès de referència del Parc Agrari del Baix Llobregat, ens cedeix el planter de les cols paperines i les del bròquil de Santa Teresa per a què, amb l’ajuda dels avis, els plantem als horts municipals dels jubilats. Aquesta plantada tindrà lloc el dia 19 d’octubre a les 10 h. i ho farem conjuntament amb les altres onze escoles de Cornellà de Llobregat i una de Sant Joan Despí. Una altra part de planter el tindrem a l’hort de l’escola, sota el guiatge de l’avi de la nostra escola. Quan aquestes estiguin en el seu punt òptim de collida vindran cuiners/xefs a l’escola a fer receptes creatives amb els alumnes de l’escola.

Per més informació feu clic en el següent enllaç:

Plantem la col paperina i el bròquil de Santa Teresa amb els avis als horts municipals dels jubilats